الکسا

جوک و اس ام اس خفن 93

تبلیغات در سایت ما

♫ Land of Love ♫

تبلیغات
سرزمین عشق
دسته بندی ها
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 2
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 3
  • آي پي ديروز : 1
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 1339
  • بازدید سال : 3138
  • بازدید کلی : 83520
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.142.35.75
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    ♫ Land of Love ♫
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی


    جوک و اس ام اس خفن 93

    جوک و اس ام اس خفن 93

    جوک خفن 93

     

    ب نامزدم زنگ زدم میگم کجایى؟
    میگ صف نون سنگک.
    گوشى,رو قطع کردم بهش sms دادم عزیزم ما ب هم نمیخوریم فاصله طبقاتیمون زیاده..

    .
    .

    والاااااا پس فردا ازم املت میخاد از کجا بیارم

     

     

    آقو میگن خدا هرکسی رو بیشتر دوست داره مشکلات بیشتری سر راهش میذاره

    اینجور که من حساب کردم خدا دیوونه منه

     

     

    ﺗـﻮ ﺍﯾـﻦ ﻓـﯿـﻠﻤﺎ ﭼـﺮﺍ ﻭﻗـﺘﯽ ﻟـﺒﺎﺱ ﻣـﯿـﺨﺮﻥ ﺯﯾـﺎﺩ
    ﺷـﺎﺩﯼ ﻧـﻤﯿﮑـﻨﻦ ??? ﻭﺍﻻ ﺩﯾـﺮﻭﺯ ﻣــﻦ ﺑـﻌـﺪ ﺩﻭ ﺳـﺎﻝ
    ﯾـﻪ ﺯﯾـﺮ ﺷـﺮﻭﺍﺭﯼ ﺧـﺮﯾﺪﻡ ﺑـﺎﺑـﺎﻡ ﻫـﺮ ﻧـﯿﻢ ﺳـﺎﻋـﺖ
    ﯾـﻪ ﺑـﺎﺭ ﻧـﮕﺎﻡ ﻣـﯿﮑﻨﻪ ﺩﺍﺩ ﻣـﯿﺰﻧﻪ : ﻧـﻮﻥ ﻭ ﭘـﻨﯿﺮ ﻭ
    ﺧـﺎﺭﮎ ﺗـﻤﺒـﻮﻥ ﻧـﻮﺕ ﻣـﺒﺎﺭﮎ ﻧـﻮﻥ ﻭ ﭘـﻨﯿـﺮ
    ﺷـﻠـﻐﻢ ﺗـﻤﺒﻮﻥ ﻧﻮﺕ ﺗـﻮ ﺣـﻠـﻘﻢ o_0 ﺑـﻘـﯿﻪ ﺧـﺎﻧﻮﺍﺩﻩ
    ﻣﯿﺎﻥ ﺩﺳـﺖ ﻣـﯿﺰﻧﻦ ﻣـﻨﻢ ﻣـﯿﺮﻡ ﻭﺳـﻂ ﺑـﻨﺪﺭﯼ
    ﻣـﯿﺮﻗﺼﻢ

     

     

    مـورد داشـتـیم دخـتـره زنـگ زده مـخـابـرات کـه اشـتـراک ایـنـتـرنـت پـر سـرعـت بـگـیـره کـارشـنـاس بـهـش گـفـتـه پـهـنـای بـانـدتـون چـقـد بـاشه دخـتـره گـفـتـه زیـاد نـبـاشـه،آخـه خـونـمـون ۶۰ مـتـر بـیـشـتـر نـیـسـت!!!!

    بـه هـمـیـن گـلای قـالـی قـسـم!

    مـیـگـن کـارشـنـاس بـعـد از اون قـضـیـه رفـتـه کـویر لـوت و بـه مـاهـیـگـیـری مـشـغـول مـیـبـاشـد...(^!^)

     

    مجری: بچه ها اگه گفتین امشب چه شبیه؟ 
    پسرعمه: شب مراد است امشب! 
    کلاه قرمزی: امشب شب بخور بخوره! 
    مجری: تو شب یلدا که فقط خوراکی نمیخورن،باید فال هم بگیریم 
    فامیل: آقای مجری آینده ما که معلومه،قطعاٌ بدبخت تر از اینی که هستیم میشیم! این که دیگه فال نمیخواد! 
    مجری: میدونین امشب طولانی ترین شب ساله؟ 
    کلاه قرمزی: طولانی ترین شب سال اون شبیه که فرداش میخوان از طرف مدرسه ببرنتون اردو! هرچی میگذره صبح نمیشه! 
    مجری: راستی گفتی مدرسه،شماها تکلیف فرداتون رو انجام دادین؟ 
    پسرعمه: ای بابا هرچی خورده بودیم پرید! 
    .
    .
    کلی خوش بگذره امشب . . .

     

     

    دیروز کلاسم تموم شد اومدم سوار ماشینم شم دیدم 2 تا از دخترای دانشگاه پیش ماشینم وایستادن یکیشون داره تو آینه نگاه میکنه آرایششو درست میکنه ، یه ذره اونورتر وایستادم دیدم یه دفه دوستش منو دید گفت مهسا ماشینو که پارک کردی حالا بیا بریم دیگه!!!
    مهسا دست کرد تو کیفشو گفت باشه فقط نمیدونم سوئیچ رو کجا گذاشتم!!!
    من داشتم شاخ در میاوردم عجب فیلمی بازی میکردن، دزدگیر ماشینو زدم رفتم سوار شدم دیدم هردوتاشون قرمز شدن دارن میرن گفتم مهسا خانم کارم تموم شد ماشینتون میارم میزارم سر جاش.

     

    یه بار داشتیم تو یکی از پارکها قدم میزدیم، یه خانمه با سگش از روبرو میومد...
    برگشت به سگش گفت:
    عزیزم برو کنار عمو رد شه :|
    .
    .

    الان به نظرتون به من احترام گذاشت، یا بهم فحش داد!!!؟

     

     

    مرد: این لباسا چیه دوباره رفتی خریدی؟!
    زن: آخ باز شیطون گولم زد گفت بهم میاد
    مرد: مگه نگفتم هروقت شیطون داشت گولت میزد بگو دور شو، دور شو
    زن: گفتم، ولی میگفت از دور خیلی بیشتر بهت میاد …! :|

     

     

     

    سوار تاکسی شدم بعد من 2 نفر دیگه سوار شدن عقب کنارم نشستن، نگا کردم دیدم رفیق بابامه... گفتم سلام آقای فلانیو اینا با هم حال احوال پرسی کردیم، داشت پیاده میشد پول رو داد به راننده و گف آغا 2 نفر حساب کن... منم گفتم بابا این چه کاریه؟ خواهش میکنم... شرمندم کردینو این حرفا... که دیدم با یه لبخند ملیح به راننده گف: آغا 3 نفر حساب کن! :| تازه فهمیدم اون دومی پسرش بوده! :|
    :))))))))))))))))))))))))))

      



    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪....هــــــانــــا....♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪ و آدرس hanna.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

    2010-2013 © تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب، تصاویر و قالب متعلق به ((♫ Land of Love ♫ )) بوده و کپی برداری از آن فقط با ذکر لینک سایت مجاز می باشد. ترجمه شد توسط قالب گراف
    قالب طراحی شده و استفاده شده در: دانلود کرال و ترجمه و سئو و انتشار از:قالب گراف

    Facebook Twitter RSS

    الکسا

    به ♫ Land of Love ♫ امتیاز دهید